25/08/2020

Met trots melden wij dat Jonkers Yachts zich wederom als hoofdsponsor heeft verbonden aan Lions North Sea Beach Golf - jaargang 2021. Het evenement staat en valt met de bijdragen van lokale ondernemers en Lionsclub Schouwen-Duiveland dankt Jonkers Yachts voor hun betrokkenheid bij de goede doelen en het evenement.

Jonkers Yachts stelt zich voor!

Jonkers Yachts is dealer van Linssen YachtsFairline Yachts en Jeanneau, waarmee u kiest voor een jacht waarin eerlijk vakmanschap, vooruitstrevende technologie en de mooiste materialen zijn samengebracht. Jonkers Yachts is een jong en dynamisch bedrijf en staat voor absolute topkwaliteit. Ook voor de verkoop van uw motor- of zeiljacht bent u bij Jonkers Yachts aan het juiste adres. Het exterieur en interieur van uw schip wordt aan een uitvoerige controle onderworpen, waarbij in het bijzonder aandacht wordt geschonken aan de technische componenten. Indien noodzakelijk wordt u geadviseerd over een refit, om de verkoop van uw jacht te bespoedigen.

Wij begeleiden u bij de aankoop van uw jacht en zijn uw servicepunt op het gebied van onderhoud en (winter)stalling. Daarnaast zijn wij uw aanspreekpunt voor de financiering, verzekering, ligplaats en het transport van uw jacht. Meer weten? Ga naar jonkers.org