17/03/2021

Tot onze grote spijt heeft Lionsclub Schouwen-Duivenland moeten besluiten om editie 16 van Lions North Sea Beach Golf te annuleren.

Lions North Sea Beach Golf wordt al 15 jaren lang met veel enthousiasme en passie georganiseerd. Niet enkel om samen met alle teams en spelers een prachtige dag op het strand te beleven, maar bovenal om fondsen te werven voor onze goede doelen. Met trots kijken wij dan ook terug op 2019 waarin wij ruim € 35.000 onder de goede doelen konden verdelen.

Er is nog veel onduidelijkheid omtrent het organiseren van grootschalige evenementen. Dit brengt dusdanige operationele, logistieke en ambtelijke risico’s met zich mee dat op dit moment doorgaan met de voorbereidingen en het aangaan van verplichtingen niet verantwoord is. Voorzichtig kijken wij al uit naar 2022, waar we hopen op betere en gezondere tijden. Vanzelfsprekend hopen wij dan weer alle teams te mogen verwelkomen op het strand van Renesse.