Schouwen-Duiveland Quizz... It's all in the game!

2021

In 2021 zijn we wederom vanwege Corona gedwongen om onze uniek event Lions North Sea Beach Golf op het strand bij Renesse te annuleren. Een evenement waar we naast het elkaar ontmoeten in een sportieve omgeving, we ons vooral inzetten voor de diverse goeden doelen.

Maar … we hebben een prachtige alternatief gelanceerd: Lions Schouwen-Duiveland Quizz. Een bordspel met vragen in verschillende categorieën over het eiland Schouwen Duiveland en geschikt voor alle leeftijden.

De kosten konden voor een groot deel gesponsord worden door bedrijven die zich (letterlijk!) op de kaart zetten.

In totaal zijn er ruim 2.300(!) spellen verkocht. De totale netto opbrengst kwam boven de € 38.000,- Hiermee hebben we meerdere goede doelen op het eiland kunnen ondersteunen.  Hieronder Stichting Vakantiehuis Thuredriht. Deze Stichting maakt het mogelijk dat ernstig zieke kinderen en hun familie hun zorgen een weekje opzij kunnen zetten op ons prachtige eiland in een vakantiehuis aan het strand van Renesse. De Schouwen-Duiveland Quizz is een kennisquizz over Schouwen-Duivenland en zodra je kunt lezen!

Andere Lions club wordt de mogelijkheid geboden om het draaiboek aan te schaffen om een spel voor de eigen regio te maken. Hierover staat een kleine vergoeding waarvan de opbrengst gaat naar Stichting Vakantiehuis Thuredriht. Heeft uw Lions Club interesse? Neem vrijblijvend contact op met onze clubsecretaris Martin Bouwman:  bouwman-martin@zeelandnet.nl